fredag 13 november 2015

Fredagen den 13:e, en otursdag?

Idag har det pratats om att fredagen den 13:e är en otursdag. Visst, jag kan villigt erkänna att dagen inte blev som jag från början tänkt mig men om man hjälps åt kan man vända något mindre bra till något positivt. Därför vill jag tacka mina elever i 4E för en helt fantastisk bildlektion idag! Ni arbetade otroligt bra och det fanns ett lugn och en positiv stämning i klassrummet under fredagens sista lektion vilket var härligt att uppleva. Tack vare er så går jag nu in i helgen med en positiv känsla och ett hopp om att få uppleva samma lugn och positiva stämning fler gånger nästa vecka. 

Är då fredagen den 13:e en otursdag? Trots motgångar under dagen kan jag inte säga att det är en otursdag. Dagen slutade på bästa möjliga sätt tack vare alla underbara elever i 4E! Ha en riktigt bra helg så ses vi nästa vecka. Då fortsätter vi att jobba med hur vi är mot varandra och dessutom ska vi lära oss nya saker!

/Ellinor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar